sâmbătă, 10 iulie 2021

Ar fi trebuit să ne apere cineva?

Da, cu siguranță ar fi trebuit să ne apere cineva, avem concetățeni educați, profesori universitari, studenți eminenți la drept și bineînțeles structurile dedicate, special antrenate și experimentate în contactul dur cu elemente antinaționale fără rușine și fără compasiune față de naivitatea istorică să spunem caracteristică :)

Cu toate astea sunt sigur că mai toți dintre noi ne-am pus întrebări mai discrete într-un sine interior vizibil jenat sau poate mai evidente cu participări la Golaniada anilor 90 sau la protestele de stradă recente...însă  cred că majoritatea și aici mă înscriu și eu cu obidă, am găsit repede scuze de genul ”dacă toată lumea e mulțumită doar nu m-am găsit tocmai eu să comentez, să mă considere nebun și eventual să ajung șomer pe viață fără să imi mai pot plăti ratele, etc” alții poate mai pragmatici au zis ”așa funcționează lumea noastră, e ca la Monopoly noi le luăm casele la ceilalți și ne bucurăm când crește statul vreun impozit sau facilitează executările silite fără reprezentare, poate prinde pe vreunii și se ies case la vânzare”...de fapt o tâmpenie pentru că e mai bine să nu iasă case forțat la vânzare pentru că apare o acumulare a cererii, piața devenind mai atractivă și inevitabil se gândește cineva să construiască producând un efect economic pozitiv pe termen lung și bineînțeles apartamente noi...

Adevărul este că am scăpat din vedere că libertatea este scumpă și dacă nu suntem atenți apare cineva care o confiscă imediat, împreună cu viitorul copiilor noștri, pribegi de nevoie sau iobagi fără speranță intr-una dintre cele mai frumoase țări europene, o țară cu resurse naturale peste media europeană, cu cea mai mare câmpie fertilă de pe continent, cu cea mai mare deltă fluvială și peste 1000km de traseu al celui mai mare fluviu de pe continent, țară maritimă fără flotă și fără o fabrică de săpun modernă...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu