joi, 1 iulie 2021

Produsele sociale "Etichetă albastră” au dampf de Alimentara anilor 80?

Chiar dacă au prețul trecut pe etichetă și rezolvă probleme de ordin social, în primul rând produsele "Etichetă albastră” sunt o garanție că avem capabilitatea tehnologică și de know-how să producem în condiții de forță majoră prin forțe proprii și bineînțeles, atunci când totul este în regulă să genereze locuri de muncă, sinergie economică, să dezvolte comunități și poate chiar să devină interesante pentru export.

Experiența initiativelor profitabile dar sociale nu este nouă și este de succes chiar în piețe capitaliste mature unde au acceptanță unanimă și nimeni nu le-a confundat cu produse de Alimentara :)

https://www.socialenterprise.org.uk/what-is-it-all-about/

Social enterprises exist in nearly every sector from consumer goods to healthcare, community energy to creative agencies, restaurants to facilities management. Well known examples include The Big Issue, Divine Chocolate and the Eden Project but there are over 100,000 social enterprises throughout the country contributing £60 billion to the economy and employing two million people.

E adevărat ca piața U.K. este semnificativă însă 2 milioane de angajați și o cifră de afaceri de 60 miliarde de lire este cu adevărat impresionant pentru produse sociale și e clar că au o aromă discretă de Shard sau Canary Wharf.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu